Oroa dig inte,
vi löser det.

Här har vi samlat information om hur du går tillväga för att fylla i en digital felanmälan. Har ett akut fel uppstått? Använd journumret nedan.

Vad är akuta ärenden?

Använd journumret om:
• Du har fått en vattenläcka/ inget vatten, ej läckande kran
• Om hemmet är strömlöst
• Om du har tappat bort din nyckel (kostnad debiteras hyresgäst)
• Kyl / Frys / Spis har slutat fungera
• Stopp i toalett

Allmän information kring felanmälan

Har du upptäckt ett fel på fastigheten? På denna sida har vi samlat information om hur du går tillväga för att anmäla ett fel i hemmet/fastigheten.

Vid eventuella problem kontakta vår växel på telefon 010-330 00 69 som har öppet helgfria vardagar mellan klockan 10:00-16:00 med lunchstängt mellan klockan 12:00-13:00.

Osäker om det är ett jourärende eller inte? Spana in Vanliga frågor under fliken Kontakt.

Digital felanmälan

Felanmälan görs via Mina sidor. Din felanmälan tas emot av ansvarig fastighetsskötare och återkoppling sker inom 48 timmar.

Felanmälan, Jour

Använd journumret om felet måste åtgärdas akut och ej kan vänta till nästkommande arbetsdag. Akut felanmälan kan göras mellan klockan 16:00-10:00 på vardagar samt dygnet runt under helger på telefon 010-167 60 70

Vanliga frågor

Ett mindre problem?

Sex vanliga lösningar

Felanmälan

Digital felanmälan
Har ett fel uppstått i ditt hem anmäler du detta enklast via vår digitala felanmälan. Din felanmälan tas emot av ansvarig fastighetsskötare och återkoppling sker inom 48 timmar.